Tema: Re: VPN valdymas.
Autorius: Velnias
Data: 2020-04-16 17:59:44
Dėl vaiko interneto - nežinau Asus routerio galimybių, bet paprastai jos
būna labai ribotos. Mano variantai tokie:
- Iš routerio nustatyti shedulerį, kada atjungiamas tinklas konkretaus
įrenginio MAC adresui (aš tą darau su Mikrotik routeriu). Bet jei geimina
offline, tai šitas nepadeda.
- Naudoti Microsoft account su screen time limitais.

Nežinau sūnaus amžiaus, bet jei jis geresnis kompiuterastas nei tu (kuo
kažkodėl neabejoju), arba linkęs tokiu tapti - nepadės niekas :)

"vytook's"  wrote in message news:r79d6p$jpb$1@news.omnitel.net...

Kai prisijungiu prie darbo per Forti VPN, namų kompe dingsta internetas. Ar
taip turi būti, ar galima ką nors pakeisti? Kadangi VPN'as turi savo
virtualu tinklo adapterį, bandžiau pakeisti adapterių prioritetus, bet
niekas nepasikeitė.
Kitas klausimas, nors ir RDP veikia puikiai, bet prie darbo kompo šarų aš
vistiek neprieinu kodėl?
Ir dar. Bandžiau sūnaus kompui routeryje nustatyti tvarkaraštį kada jisai
gali būti prisijungęs prie interneto, bet panašu kad jo Hamachi VPN'as
lengvai apeina ASUS routerio apribojimą, nes tvarkaraštis nesuveikia.