Tema: Re: skambučių redirektas į apps'ą
Autorius: Dikiz
Data: 2019-12-04 12:45:32
tokia ideja ar panasi...neiseitis? pasyvus repeater`is.....
https://www.instructables.com/id/DIY-2G3G4G-Wireless-Cell-Phone-Signal-Booster/

"DK"  parašė naujienų news:qrqj44$nq0$1@news.omnitel.net...

Sveiki,

situacija - pas mane namo viduje nelabai veikia ryšys (chekinau visus
ryšio operatorius), dabartinis ryšio provaideris siūlo sprendimą,
spendimo esmė finansiškai man kažkaip nefengshui - 600 eur + pvm
stiprinimo įrangos montavimas + 23 eur + pvm mėnesinis.
Gal žinote kokių appsų, kurie nuforwardina skambutį į kokį skype,
whatsupp ir panašiai?
Prie lango stovi bevelio interneto maršrutizatorius ir 4G ryšį gaudo
puikiai, bėda tik su telefonu atsitraukti nuo lango per 2-3 metrus.