Tema: Re: CCleaner
Autorius: bat0nas
Data: 2019-09-08 11:14:09
Naudoju ccleaner 3-4 namų kompiuteriuose nuo.. turbūt ccleaner
 atsiradimo. Tiek disko, tiek registrų valymui nedarydamas jokių
 registrų atsarginių kopijų.

Dar nei karto nieko neištrynė ko nereikia bei nesugadino windows
 krovimosi.

Na bet čia gal tik aš. Nes man ir Windows po update kraunasi.
 Kitiems - ne.

--

bat0nas

----Android NewsGroup Reader----