Tema: Re: Windoze Pizdoze Microsoftas Gaidys WOOOOHOOO
Autorius: Idomumu Siurbele
Data: 2019-08-30 21:14:31
jei butu visiems supise, ne tik tau (tokiu buvo), ar nemanai, kad visas
internetas gvaltas shauktu, o ne tu vienas, ir dar saujele windozes lievu
patobulintoju, kuriuos naujiniai nuneshe nx ? as tik bandau spelioti.
tarkim, as idedu tuos baisius paskutinius, ir man nieko neivyksta, kas tada
kaltas ?
bet pas man atjungta kol kas
yra tokia ideja neskubeti su naujovemis, tegu pirma kiti uzsirauna

"NoExit" <no@ex.it> ra?e news:qkamcl$5l7$1@news.omnitel.net: