Tema: Re: Ratavokit. Negroja muzika po 15 min WIN10
Autorius: Idomumu Siurbele
Data: 2019-08-29 21:47:27
pirmas punkt, updatas nebutinai. "po to" nereiskia "del to".
useriai prisigalvoja - taisyk va ta ir ta, nes man taip atrodo. tada
klausiu, tu man sakyk papasakok apie gedima viska, ka zinai, o kurioj
krypty problema ieshkot, atsiprashau, bet spresiu ash, o ne tu
antras punkt, "problema liko" - kokia ? pradzioje buvo po 15 min.,
issijungia kas, muzika chrome, ar pats chromas, o gal viskas pakimba,  kai
PC kaip tau atrodo pereina i kazkoki mistini "taupymo rezima" , kas tas
yra, sleep, hibernate, o gal tik monitoriaus issijungimas nuo neveiklos,
tas jeigu butinai susijes su garso praradimu, tai ble man rodos "vien
todel" yra neimanoma
trecias papildomas punkt klausimas -kai viska sukaitaliojai, tada kas ?
tas pats- reiskia - 15 minuciu nieko neveiki, tada pajuoduoja monitorius ir
dingsta garsas ?
o po to ar pavyksta pazadinti ekrana arba kompa, kas jame tada darosi, yra
chromas, nera garso, nera nieko ir t.t.

Resolut <rustisTRINTI@gmailAS.com> ra?e