Tema: Re: skype
Autorius: 0.5B
Data: 2019-08-22 17:50:44
bet tame ir bėda, jei padarai offline telefone, pasidaro ir kompe, ir
atvirkščiai...   neina palikt skirtingu statusu.
yra aišku funkcija tiesiog nekelt, bet po to aiskink, kode buvai online bet
nekalbėjai  :D

"cD-r0m"  wrote in message news:qjm4fc$vqf$4@trimpas.omnitel.net...

Tiksliau - man irgi reikėjo, kad telefonas veiktu tik kaip papildomas
vaizdas, matyt kas skaipe daros, ir jei labai reikia, parašyt ką nors.