Tema: Re: Baigėsi paskutinis mūšis dėl „Linkomanijos“: neapskundžiamą žodį tarė Aukščiausiasis teismas
Autorius: No-Name
Data: 2019-07-27 12:04:44
Na naudoju, 0.001% nuo bendro savo naudojimo, tai plečia mano žinių
ratą, ir tai jokie ne čiūdai, naudoja proxy su tikslu rinkti
statistikai, bet čia kaip ir visi kiti likę interneto lopam skirti
servisai - gmail, yahoo, yandex ir tt, nieko naujo ;)

Man niekas nieko neblokuoja, nors niekada nesinaudojau šiuo
tinklapiu/servisu ;)