Tema: Re: is serijos "darau pac juokingus"
Autorius: neratoblogo
Data: 2019-07-17 11:00:57
Ačiū dievui, kad Razer Deathadder vaikui pirkau iš Amazono. Po poros
dienų bandymų gražinom.

Tiek jam, tiek man pasirodė visiškas nesusipratimas. Draiveriai
siaubingi. Norint susinstaliuoti - reikia registruotis.

DPI ant pelės keičiasi milžiniškais žingsniais, norint pakeisti
mažesniais šuoliais  - turi eiti į draiverių nustatymus (WTF!).

Pagrindiniai mygtukai spaudžiasi per lėtai (lyginant su turimu kažkuriuo
Logitech, Microsoft intellimouse optical ir Zowie FK1).

Pagrindinių mygtukų forma nepatogi ir aštriakampė (na čia gal ir skonio
reikalas, bet priprasti nepavyko).

Iš esmės - turbūt bet kuri logitecho ne geimerinė pelė labiau tinka
žaidimams ne razeris. Nekalbant jau apie patikimumą.