Tema: Re: Remote prisijungimo softas
Autorius: Zyza
Data: 2019-06-18 21:31:07
VNC man regis nepalaiko ctrl+C ir ctrl+V failų - čia lyg šitas esminis
buvo man minusas. TW šiaip labai smagus, bet turi vieną rimtą dalyką -
nefiksuoja laikomo klavišo (pvz. jei reik palaikyt ctrl+klavišas, tai su
trūkiais - geimint neišeina nuotoliniu būdu :D). Remote destop šiaip
nieko, bet man kažkaip switchint tarp aktyvaus kompo ir remote'inio (su
alt tab) smagiau ant TW. Anydesk kol kas trūkumų nepastebėjau, bet
niekaip nesuprantu nuo kurios vietos jis tampa mokamu.