Tema: Re: MS produktai pigiai
Autorius: kef
Data: 2019-06-06 11:13:11
Ot problema uz ~6 gauti nauja rakta? Galu gale ka jus ten veikiat kad reikia
perinstaliuoti? Backupink disko imidza, sutaupysi 6?

"angele"  wrote in message news:qdaak2$77d$1@trimpas.omnitel.net...

pritariu. eksperimento delei pries pora metu buvau pirkes is amazono uz
simbolinius gal ~6?
veike kol nereikejo perinstaliuot windowsu...

"do"  parase naujienu news:qcte92$58s$1@trimpas.omnitel.net...

Jis nevogtas, raktai is msdn arba vl, betkokiu atveju nera legalu, jei toks
klausimas iskils. Bet velgi, nefaktas kad nesusidursi su problemom po kurio
laiko.