Tema: Re: Su kuo padaryti ext4 particijos image windozeje?
Autorius: Nerijus
Data: 2019-04-26 14:20:26
On 2019-04-26 10:22 AM, Vytook's wrote:
> Nu jo, o kodėl tada guglas ilgiausias litanijas atidaro su daug
> tapšnojimo? Kaip minimum reikia sukūrti nauja particiją, o paskui daug
> raidžių cmd parašyt :(

	Tai ziurint ka tu nori padaryt. Ish esmes yra taip kaip parasiau. Tik
kaip ta padaryt kiekvienu konkreciu atveju skirias. Todel ir guglo
litanijos. O esme labai paprasta. Du zingsniai:
	1. Nukopijuoti
	2. Sutvarkyti sistema

	Ir patikek, tai veikia. Esu ne viena ir ne du kartus taip dares. Siaip
ydomesnis tas antras zhingsnis. Nes jei pas tave produkshin servas su
daugybe visokiu paslaugu ir useriu (meilas vartotoju haumuose, apacius
servina useriu asmenius puslapius is haum direktorijos, ir t. t. ir
pan.) tai antras zhingsnis gali stipriai uzhtrukti, ir net gugle nerasi
kaip konkreciai tavo atveju elgtis. Bet viska sutvarkyt tikrai galima,
ir tai veikia.

	N. M.