Tema: Re: ...Technologijose akmens amzius, ne kitaip...
Autorius: klausiu
Data: 2019-03-07 10:38:20
2019-03-07 10:24, Lawrence Jamieson rašė:

> Tai aš ta ir noriu išgirsti.

> Tai, kad video ir foto perkėlimas pas obuolį yra visiškai vienodas. Nežinau kur tu ten skirtumus matai.

Na bent iphone photo nustatymuose yra galimybe uzdeti varnele
(defaultiskai ji ir uzdeta), kad automatiskai mac'e pasirodytu foto
esancios telefone (per Photos programa), tada exportuoji/importuoji
pilnai pagal pageidavima. (Idomus niuansas - kazkodel atsiunciant foto
is telefono i kompa reikia rinktis ne import, o export. Bet cia turbut
pasireiskia tas didysis noras viska daryt atbulai nei kiti :D ).
Analogisku video nustatymu aplamai nera, o ir automatiskai kompe
nepasirodo jokiu pozymiu, kad but galimybe nuciupt ta faila ir pertempt
i kompa.

> Na, dėl aliexpress nieko nepakomentuosiu.

> Tai gal dydzio kažkokie aprobojimai? Servisas tai nemokamas...

Lyg ir nesimate jokio perspejimo del dydzio. Be to 21 MB hostui
talpinanciam video kazin ar yra per daug.