Tema: Re: LTSB vs LTSC
Autorius: Bronco
Data: 2019-02-28 15:14:40
On 2019-02-28 14:47, fenix wrote:
> paaiskinkit man atsilikusiam: turiu 2 laptopus, naudojami namie, jokiu
> domenu, jokiu workgrupsu, abu senoliai su legaliais win 7 pro,
> upgreidinti i win10.
>
> 1. ar man reikia LTSB ar LTSC? Kurio is ju?

Faktiškai, tai pačio MS darytos windowsų Lite versijos, kurių nereikia
kas pusmetį ar metus apgreidinti į naują build'ą. Ant senesnių kompų ir
notebukų iš to gali būti naudos greičio prasme. Ant naujų greičio gal ir
nepajusi, bet kai tau nelenda į akis visokie Candy Crush'ai ir kita
bileberda, tai jau automatiškai malonu darosi.

O dėl LTSB ir LTSC pirataujančiam individui turėtų būti labai svarbus
aktyvavimo klausimas. LTSB palaiko absoliučiai švarų ir skaidrų HWID
metodą, kai LTSC jau reikalauja KMS serverių. Todėl čia kiekvienas
priima sprendimą pagal savo situaciją.

> 2. ar imanoma perinstaliuoti kompa svariai su win10 ir is karto tureti
> LSTB/LTSC legalius vindowsus?

Legalius LTSB/LTSC tu gali turėti tik tada, jei dabar turi win 10
enterprise legaliai, kitų legalių variantų nėra.

https://www.microsoft.com/en-us/evalcenter/evaluate-windows-10-enterprise