Tema: Re: Bat trinimas direktorijų ir jų turinio
Autorius: Nerijus
Data: 2019-02-27 09:33:04
On 2019-02-27 02:56 AM, cD-r0m wrote:
> Tik spėju jei tai būtų padaryta XP laikais, truputi užtruktu kol user
> folderį atpūstu iš domain kontrolerio.

	Tai kad ir dabar tas pac. Pas mus kontoroj taip buvo, tai pirmas
prisjungimas taip link 10-15 min trukdavo (kol profailus
sinchronizuodavo pirma karta). Aishku kontoroj bendroj sumoj turbut link
desimciu tukstanciu juzeriu.
	Dabar naxum atjunge rauming profailus. Liepe visiem viska i onedrive
susideti.
	Nors man asmenishkai pirms varijantas patogesnis buvo. Nes tas dolbanas
onedrive tik pusiau veikia, ir atsisedus prie naujo kompo korporatyvini
onedrive folderi "pasigauna" taip po pusvalandzio kokio. :-(. Be to
tarmazas, todel migruojant per darbo stotis pradeda viskas raudonuot,
nes pasidaro daugybines failu versijos. Vienzho realiai tai jokia ne
alternatyva normaliam rauming profailui.

	N. M.