Tema: Re: padėkit II
Autorius: MRT
Data: 2019-02-17 20:37:52

yra :) From: useris <mantas@universe-trinti.lt>

> aš turėjau vilčių, kad su juo video geriau apdirbs [ten realiai
> internetui kompas tik], nes toj plokštėj 2gb RAM stovi vietoj kompo 1;
> bet pagalvojau, kad, jei naudojant ne Hollywood plus player'į, o tiesiog
> video grotuvą [VLC etc, kuris freezina dabar], ta vaizduškė turbūt nieko
> nedekodins, t.y. realiai jos turbūt ir nereik?...
> beje, ar įmanoma su 1 gb ram video nefreezą gaut su kokiu nors grotuvu?  :)

toje kortoj yra 2MB, t.y. 0,002GB :) ..
na gal net 8MB, jei modelis kitas:
From: useris <mantas@universe-trinti.lt>

Jei VLC nevalina, tai pabandyk https://mpc-hc.org/

PS. MPEG-2 berods buvo "lengvas" kodekas..
Pirmi pentium ji laisvai dekodino (filmai per 2CD ejo),
AVI/Div-X - jau Pentium II mazdaug norejo..
Dabartiniai ko gero H264 - senos GPU nemoka, o silni CPU neistempia.

Video RAM kiekis nera rodiklis..
Intel -
https://en.wikipedia.org/wiki/Intel_Graphics_Technology#Capabilities_(GPU_video_acceleration)
Geforce -