Tema: Re: Uninstall
Autorius: nekas
Data: 2019-02-12 16:31:41
Tai ar "tingeti gilintis", ar "gaisti laiko" ?

Niekaip nesuvokia poreikiu tokioms visokioms keistoms customizacijoms
siunciantis kruvas neaiskaus softo, paskui ieskant kaip jam uninstall
padaryt ir t.t. Nera daugiau ka veikti ir cia hobis kazkoks?

Ka jus visi turintys tokius specifinius ir labai aukstus reikalavimus,
kad viskas butu customizuota ir "pagal ji" realiai dirbat su tuo
kompiuteriu?