Tema: Re: IS provaideris nebeblokuoja linkomanijos
Autorius: Sniegas
Data: 2019-02-06 21:39:12
Tai ir Maximoje bulkutes vagi, kad būtum konkurencingas? Aš kartais
parsisiunčiu pabandymui, po to nusiperku. Kad ir tas pats Adobe Light
room vos 120 svarų tekainuoja. Kam vogti? O jei darai biznį ir vagi
programas, tai toks iš tomstos ir biznierius. Nusipirkau 2010 Office 3
kompiuteriams ir mano jo pilnai užtenka. Net kompe utorrent programos
neturiu.