Tema: Re: Q: GnuCash nemoka Unicode?
Autorius: kukis
Data: 2019-01-30 22:25:37
Cia butu keli komplikuoti sprendimai, bet gal kas pavyktu:

* Pabandyti gnucash paleisti ant Windows is docker konteinerio

   Kitu paruosti konteineriai su gnucash (senesnes Ubuntu versijos):

     https://github.com/mbessler/docker-gnucash
     https://github.com/rainu/docker-gnucash

   Docker for Windows:

     https://docs.docker.com/docker-for-windows/

   Papildoma info:

https://dev.to/darksmile92/run-gui-app-in-linux-docker-container-on-windows-host-4kde

* Jeigu yra supratimas, paziureti, ar galima sukompiliuoti gnucash ant
Windows is source code, pakeiciant nustatymus, susijusius su unicode
palaikymu (jei tokie apskritai yra). Taip pat galima butu pasigilinti i
source code, paieskoti, kaip yra isvedami pavadinimai, kur turetu buti
unicode simboliai, bet ju nera. Taip pat gal source code matytusi, kaip
papildomai reikia sukonfiginti gnucash Windows aplinkoje (paleidziant
per command line ir pan.).