Tema: Re: windows 7
Autorius: Rrr
Data: 2019-01-05 22:44:47
Bankomatuose ir pan. sukasi todel, kad XP Embedded versijai dar vis yra
palaikymas.

"Windows Embedded POSReady 2009. This product for point-of-sale devices
reflects the updates available in Windows Embedded Standard 2009. It was
originally released in 2009, and extended support will end on April 9,
2019."

Senas bajeris, per registrus galima perjungt paprastus XP Pro pvz. i ale
Embedded POSReady verija ir atnaujinimai toliau eis ir siandien, bet be
garantiju, kad kazkas gali susivaryti. Bet esmes tai nekeicia, eilines
naujos programos, zaidimai jau kelis metus neveikia ant XP. Kaip jau
sakiau, kita kalba, kai naudojama pagal spec. paskirti. Be to,
bankomatai nebutinai prijungti prie interneto, jie prijungti prie
saugaus vidinio tinklo, taigi irgi kita kalba.

Jeigu domina hackas, google: windows xp posready hack

Isbandyta, atnaujinimai eina.