Tema: Re:XP windai ir antivirusas
Autorius: svyt
Data: 2019-01-03 01:49:39
Berods chrome, o gal ir opera, ryt paziuresiu kas tame kompe. Pas
 mane vietoj vieno gero irenginio po 2-3 silpnus, tai ir gaunas
 kad skirtingiems darbams ar pramogai imu vis kita irengini. Ypac
 su androidais, visi perkisti programomis, vaikstau su 2 :) ir dar
 namie keli guli "pramoginiai"

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/