Tema: Re: Windows 10 backup'as
Autorius: kef
Data: 2018-12-12 10:03:51
FH turetu buti patogu useriams, aisku tiems kurie moka, bet vis dar ne
backupas be kopijos i atjungiamus diskus ir/ar i atjungiamas apsaugotas
tinklo sharas. Pati FH neprosal backupinti kartu su user failais.

O ka siulyti Lawrensui neaisku kokio lygio reikia. Namams/firmelei/didelei
kontorai? Namams ir mikrokontorelems gal pakanktu Macrium Reflect Free, free
versija kaip ir yra net bizniui su privaloma registracija. Free nera failu
backupo, bet yra diferencial disk image backup. Vietos imidzai uzima nedaug,
backupinama tik naudojama vieta, suspaudziama link 1:2, skirtumu imidzai dar
pataupo vietos. Atstatyti viska i nauja diska paprasta uzsibootinus is USB,
restoras is HDD arba tinklo. Image backup/restore manau trunka trumpiau nei
kopijuoti visus smulkius failus, tai net nezinau ar man reikia to file
backupo. Kai reikia restorinti tik failus - imidzai nesunkiai mountinami RO
rezime, net diferencialai. Su automatiniais schedulais bedu kaip ir
nezinoma.

"Lapinas"  wrote in message news:puob8i$10n$1@news.i-klubas.lt...

Siai uzduociai kef nurode teisinga sprendima.