Tema: Re: Ar mIRC dar gyvas?
Autorius: Rrr
Data: 2018-12-06 14:08:50
Mano pusbrikas buvo pasijunges tais laikais prie kazkokio tinklo,
Virsuliskiu 29, per BNC. Pingas atsimenu budavo Quake apie 50 kazkas,
kai tuo tarpu per modema ~120.

Kosmosas atsimenu buvo tais laikais. IRC, Kazaa, Quake 2/3, Vypress
Chat, mp3, celeron 433, velocity 100. Eina sikt kokie geri laikai buvo...