Tema: Re: Google Chrome nÄ—ra garso?
Autorius: Sniegas
Data: 2018-11-20 22:58:24
Vargu ar šiai dienai raktas tiktų, nes ten buvo terminuotas nemokamas
upgrade iš W7 į W10. Aš savo E8400 atnaujinau į W10, aktyvavau, bet
tėvui ten kažkas nepatiko ir vėl įdiegiau W7. Dabar galvoju iš savo
stalinio išlupsiu ssd, įdėsiu jam ir vėl W10 įdiegsiu. Viskas ten buvo
gerai su W10, bet bėda buvo senoje internetinėje kameroje, kuri
nedraugavo su W10. Dabar kamera pakeista ir neturėtų būti daugiau kabliukų.