Tema: Re: Nekorektiškai pradėjo veikti Chrome.
Autorius: Sniegas
Data: 2018-10-24 23:50:06
Dėl Kinijos ir tų procentų čia tamsta labai klysti. Čia ne Kinija
šlamštą gamina, o į Lietuvą iš Kinijos šlamštą veža, nes pats neįperki
tų pačių kinų pagamintų kokybiškų prekių. Aš asmeniškai Norvegijoje kai
buvau nė vienos kiniškos nekokybiškos prekės nemačiau, nes ten jų
paprasčiausiai neveža, nes gali įpirkti kokybiškas prekes.