Tema: Re: Is kur atsiusti Windows 7 Home Premium?
Autorius: PxYra
Data: 2018-10-15 20:42:16
cia su tais iso bus painiava, jei nedaskaites sudiegs kokia VL versija, OEM
raktas tada netiks, nesiaktyvuos, man taip buvo nesenai su win 7 hp
sudiegiau per ziopluma VL versija, raktas aktyvavimuisi netiko, panaudojau
kazkoki KMS aktyvatoriu ir kita tinkanti rakta, suplauke updeitai,
aktyvacija nusimuse, bet atlikus procedura "change product key" oficialia,
raktas nuo lipduko sulindo, kms aktyvariu removinau