Tema: Re: Artėja „Windows 10” atnaujinimas, kuris gali sugadinti jūsų kompiuterį
Autorius: Sniegas
Data: 2018-09-27 23:31:46
Tai suges kompiuteris? Ar nesuges? Jei aš ištrinsiu Windows ir įrašysiu
Linux? O jei ištrinsiu Windows nachren ir nieko vietoje to neįrašysiu?
Jei išimsiu HDD su Windows kompiuteris jau bus sugadintas? O jei pirksiu
naują kompiuterį be jokios operacinės pirksiu sugedusį? Aš tik sakau,
kad nėra tokios programos, kuri fiziškai sugadintų pvz. usb jungtį.