Tema: Re: Counter-Strike.exe kaip virusas
Autorius: MRT
Data: 2018-09-26 12:17:15

> Reikia serverio norint išeiti iš workgroup'o? Kol kas aš neturiu
> atsisiuntimo legaliai...

Na taip.. domenas kuriamas serveryje.. plius reikalingi server CAL'ai..
Bet is kitos puses - kiek kompu su Pro, juk non-Pro palanges pigesnes..
Galima iziureti kazkiek privalumu ir is Pro palangiu be domeno, taciau
jei jau administruoti norima normaliau - reikia kazkaip ir domena paleist.

Pats domenas velniai zino ko sudetingo nepadaro, galima juk ir
minimaliai ji prisijaukinti. Visokie Forest'ai, Domain Trust ir dar velniai
zino kas gali but neaktualu turint tik viena domena ir miska is vieno medzio :)