Tema: Re: Ne finalizuojasi instaliacija
Autorius: MRT
Data: 2018-09-20 22:43:27
On 2018.09.20 12:44, Kesha wrote:
> Vytook's laid this down on his screen :

> Tai atsisiųsti naujausią builda iš MS ir pabandyti, būtų ko gero
> greičiau, nei laukti tų vėžlinių updeitų...

Realiai vargu ar cia del updates..
bet ir klausimos stiliukas lameriskas
OEM = Original Equipment Malfunction :)

"Finalizuojasi", tai cia po OOBE?, t.y. pirmas ijungimas?..
ten neina updates.. Tiesiog uzsiparino sysprep stage..
atvejis nenumatytas, nemeta klaidos, nerodo progreso..
ka daryt - neaisku nei kaip klaust, nei kaip elgtis, nei kaip debugint..

Turejau viena laptop'a su kazkokiu HW gliuku..
Windai OEM, nepraejo OOBE - negali krautis, nei repair, nei fix..

Kazkoks sportinis interesas buvo bandziau burt - fyg..
Perinstaliuoju - na ir pradejo atsiskleist videlkos gliukai..
Finale - grazink pardavejui.. o jis UK.. spyriojosi, bet grazino $.