Tema: Re: Problemos su CF kortele
Autorius: no
Data: 2018-09-11 18:02:17
sita gal pabandyk, man su rpi vis kas nors nusokdavo, tai pagelbedavo
diskpart

https://www.howtogeek.com/170794/ask-htg-how-can-i-reclaim-the-full-capacity-of-an-sd-card/

wrote in message news:pn8knk$cdf$1@trimpas.omnitel.net...

Nagi, reikia patarimo dėl CF kortelės.

Viskas prasidėjo nuo to, kad kortelė fotoaparate nebesusiformatavo.
Bandai formatuoti, formatavimas ima ir pakimba.

Pasijungiau kortelę prie kompo, o ten man rodo, kad kortelė ne 16GB, o
24MB... Na, ir toliau nei krust: nei suformatuosi, nei nieko kito.

Kortelė tikrai originali, tikrai 16GB (ne kartą buvo tiek į ja
prifotkinta). Kortelių skaitytuvas su kitomis kortelwmis veikia tvarkingai.

Tad pasidžiaugti, kad visos nuotraukos iš kortelės jau buvo perkeltos ir
kortelę į šiukšlių dėžę mest? Ar yra dar kažkoks gudrus softas, kuris
gali tą kortelę į protą atvest?