Tema: Re: Photo edit softas
Autorius: Nerijus
Data: 2018-09-07 12:40:26
On 2018-09-07 12:05 PM, Nevkurse wrote:
> Dekui visiem, bandysim FastStone ir Infranview. Daryt reikia ne man,
> zmogus, kuris tai darys - ne IT'shnikas. I grupe kreiptis ne variantas,
> nes procesas nera baigtinis - dabar yra keli simtai, po to bus mazesni
> kiekiai, bet nuolat. Del DPI man buvo keista, nes nuskanavus dokumentine
> nuotrauka 300 DPI viskas buvo ok, o gauta skaitmenine sumazinus ir
> nusiuntus - jau blogai, nuotrauka vos matosi ant korteles - tipo duokit
> 500 DPI. Gal ir gamintojo atmazai gamintojo del broko, bet tenka prie to
> taikytis.
	Siaip tai gimpas irgi turi plugina, kuriame gali viska "subadyti", o po
to tuos pacius veiksmus atliks ant tavo parinktu fotkiu kruvos.
	Vat tik reikalavima "apkirpti nuotrauka taip, kad tiktu i ID" tai
nezinau ar lengvai padarysi. Nes nu jei te bus kokia baline nuotrauka,
tai kaip tau softas ishkirps tiktai reikiamo zhmogaus shukeli?

	N. M.