Tema: Re: Windows statusas 2018
Autorius: Remigijus
Data: 2018-09-06 10:59:59
Dauguma mano pažįstamų keikia windowsus kaip tik moka, bet jiems
alternatyvų net nebando ieškoti. Žino, kad yra macai, bet juose žaidimai
neveikia ir dar žino kad yra linuxai, bet norint jais naudotis reikia
konsolėj programuoti. Aš manau, kad tokius vartotojus giliai tenkina
windowsai. Jei jau apsisprendžia kažką keisti tai būtinai nusiperka
Mac'ą ir tada jį dar labiau keikia nei windowsai ir grįžta prie
windowsų. Traukia juos windowsai kaip koks gimtinės kvapas.