Tema: Re: Eilinis MS teroristinis aktas
Autorius: svyt
Data: 2018-08-18 08:11:26
Jo, skaipa pakeite viberis. O fesbuko tikslines grupes yra gana
 patogus forumai, ne tie kur tik rimta informacija ir reikia
 knistis ieskot, o primena musu grupe - klausi atsako.
Beto, idomu
 kartais pabendraut su 30 metu nematytais kursiokais,
 klasiokais.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/