Tema: Re: klausimelis programeriams apie teksto panasumus
Autorius: fenix
Data: 2018-07-23 19:21:33
2018.07.23 17:38, ejs rašė:

> Gali.
> Bet ar tikrai to reikia? Sukeitus pastraipas vietomis, turėsi tą patį
> eilutės ilgį, tą patį tekstą ir gan mažą koreliaciją.

mano realybe tokia, kad ten nebus visiskai vienodu tekstu. Reikia kad
tai, kas parasyta apie miltus butu paskaiciuota, kaip nepanasu i tai kas
apie apelsinus ir pan. Zodziu, jeigu tas projektas is esmes matematiskai
nerealus tai bus suteginta rankom. Bus speju brangiau darbo valandom (ne
as darysiu), bet tada toliau viskas tolko pesnia.