Tema: Re: Nuotrauku EXIF keitaliojimas ir google photos
Autorius: fenix
Data: 2018-06-19 15:51:15
2018.06.19 15:28, =MS= rašė:
> Yra didelis kiekis nuotrauku (apie 80000 ir sudeliotos i ~1000 folderiu)
> Visos tos fotos sudeliotos i folderius kuriu pavadinimai pvz "2016 07 15
> Prie juros" "2018 01 01 Nauji" ir panasiai
>
> Beda tame kad dalis nuotrauku  yra su belekokiu "date taken", nes jos
> buvo skanuotos, ar su bloga nustatyta data ant fotoaparato ir panasiai.
> Tai jei trumpiau, folderio pavadinimas yra su teisinga data, bet viduje
> gulincios nuotraukos su bloga info.
> Nieko blogo nebuvo, kol nesugalvojau visko sukelti i Google photos.
>
> Pirma beda, ta kad gugle photos nemoka priimti mano folderiu su
> [...]

pirma mintis, kad koks nors "commander" visai tiktu. daryciau 2 etapais,
galbut ir skirtingais softais:
-pakeisciau created date pagal folderius - sita galima rankytem ivest
1000 kartu
-tada jau exif is created date - sitas automatiskai

Nes tas etapas, kad is karto is folderio uzraso i exif tai nerealus...