Tema: Re: AutoCADistai padėkit
Autorius: Doxlas
Data: 2018-06-12 13:13:50
Laba diena, tiesiog užsiėmęs buvau. O nanoCAD įdomu - išbandysiu, galėsiu
rekomenduot užsakovams/tarpininkams, kam norisi dwg pažiūrėt, pamatuot. Nes
tas Dwg true viewer patapo monstru.

"Shadowed"  wrote in message news:pfo4o3$nfg$1@trimpas.omnitel.net...

Vistiek ačiū. Tuoj dar tą nanoCADą įsimesiu. Kartais reik, o darbiniam PC
negaliu laužto softo instaliuot...

"Dovydas"  parašė naujienų news:pfo47c$n22$1@trimpas.omnitel.net...

nebesnejau jau matau Doxlas su tavim :)

siaip nanoCAD toks yra, chalevas. su juo ir nukirpau.