Tema: Re: Kas čia rašė bat failus RU Phonetic?
Autorius: MRT
Data: 2018-05-17 09:17:14
> Na, kadangi aš naudoju Directory Opusą, ten yra tox meniu punktas:
> Command Prompt Here, gaunasi dar paprasčiau

Mhm.. o ten kur nera - galima irgi pakankamai primityviai..
Explorer'yje juk atsidarai ta Folderi, kuriame guli tas tie failiukai..
Susikopini adresa, pasileidi cmd, parasai "cd" ir desiniu peles
mygtuku padarai Paste, spaudi Enter. Dar gali prireikt pakeisti diska,
jei toliau rodo C:\Windows\... - rasai sakykim D: ir jau buni reikiamam folderyje.

Pakankamai primityvu suprast, prisimint, o ir primirsus "atgaminti"..