Tema: Re: win 10 - tai negi neina uzdraust updeitu?
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-04-30 22:50:25
Galiu duot tik patarimą, kurį jau patikrinau - per nedaug dienų
pasiteisino. LTSB versija. Kaip bonusas ir kitų vėžinių priedų nėr
(visokių ten store, edge ir t.t.).

Jei visgi reik išlaikyt Pro, man vienintelis matytas pasiteisinęs
metodas buvo pisliava su custom DNS serveriu routeryje, kuriame visi MS
servisai buvo gražinami. Konkretus useris skaipo nenaudojo, bet šiaip
irgi neturėtu veikti. Ne pats dariau, bet kiek žinau per DD-WRT
DNSmasq'ą buvo.

Hostsuose neveikia, windowsai juos apeina tiems servisams :)