Tema: Re: Outlooko PST failas pagedo
Autorius: Remigijus
Data: 2018-04-26 10:22:53
Na pst failų formatas yra labai komplikuotas. Microsoftas ten kažko
neblogai privėlė, kad nedaug programų normaliai dirba su juo. Abi šias
programos pats bandžiau (tiesa senesnes versijas) . Man suveikė.
Pradžiai jas galima atsisiųsti nemokamai ir pabandyti ar veikia, o po to
tik pirkti.

P.S. pst formatas yra skirtas namų vartotojams su pop3. Šita
technologija yra archaiška. Visas pasaulis perėjo prie IMAP ir nebeturi
tokių problemų.