Tema: Re: MS mano, kad 1m. vaikas moka naudotis PC
Autorius: Remigijus
Data: 2018-04-20 13:21:38
Pataisysiu 1 dienos kūdikis :).
Paskambinau tai maloni supporto moterėlė papasakojo, kad užtenka
nuskenuoti dokumentą, kuriame yra vardas, pavardė ir gimimo metai. Aš
nuskenuoju tapatybės kortelę ir viską ištrinu išskyrus minėtus duomenis.
Microsoftui netiko, antras bandymas supikseliuoti duomenis kurių
nereikia. Dabar Microsoftas tyli kaip partizanas, nieko neatrašo.