Tema: Re: Win 10 ir updeitai
Autorius: Doxlas
Data: 2018-04-18 08:18:42
Aš iš šito rinkinio naudoju AAct portable:
http://free.appnee.com/v2017-08-07-kms-tools-by-ratiborus-windowsoffice-universal-activation-tools-aio/
Užtenka vieną kartą į allowed listą įtraukt

"cD-r0m"  wrote in message news:pb5e9r$pmj$1@trimpas.omnitel.net...

Kuris KMS'sas patikrintas ir neskauda galvos? Pačių windowsų antivirusas
jo neišrūko? (Win10 antivirusas ofiso KMS'ą randa iš naujo kiekvieną
kartą, nors ir įtrauktas į allowed listą.)