Tema: Re: Skype kuri versija veikia normaliai senesnė?
Autorius: Bronco
Data: 2018-04-03 15:08:23
On 2018-04-03 13:27, Exo wrote:
> Daraisi panašus į Caponi,

Net nežinau, čia komplimentas ar įžeidimas?

> nes nusišneki kuo toliau tuo labiau, ten ta
> pati versija kaip ir ant Win10/Linux

O pats tai šneki kaip dainuoji, t.y. kaip Cicinas. Vien tavo
leptelėjimas apie "skraidymą iOS'e" ko vertas, kai aš kalbėjau apie
aktualią, t.y. žymiai naujesnę Android Skype versiją.

Specialiai pasižiūrėjau žmonos iPad'e su naujausiu iOS, kokia ten skype
versija dabar aktuali, tai paaiškėjo, jog v6.35.0.54 :)

Žinok, tais laikais, kai jis tokios versijos buvo androide ir taip pat
atrodė jo senas geras UI, jis irgi puikiai skraidė. Deja, bet MS užsiėmė
skype "tobulinimu" būtent Androide ir nusitobulino į lankas. Jei netiki,
susirask kaip atrodo naujos skype versijos Androidui ir pamatysi, jog
ten faktiškai jis ant tiek kitaip atrodo, jog net nesitiki, jog ten tas
pats skype. Realiai, ten kitas appsas.

Ir aš beveik įsitikinęs, jog kada nors MS teiksis atnaujinti skype ir
iOS'ui, tad labai nesidžiauk.