Tema: Re: Kriptovalutos
Autorius: 123
Data: 2018-03-30 15:54:01
> Realu, kad net jegiu šiandien varai į minusa, po poros metu už šiandienos
> varyma minusu galėsi nusipirkti buta. :)

Na bet ant kiek reikia buti nupususiam, kad realiai turimus saujoje pinigus,
galetum iskeisti i kazkur kazkokiame internete plaukiojancias virtualias
"bybio kojines" ir dar tiketis, kad po kazkiek metu tu juos atgausi !!!!
Negaliu net skaityt tokiu svajokliu.... :-(((
Na nebent turi pinigu tiek, kad nezinai ka su jais veikti....

As zinau...tik niekaip ju neuzdirbu, tiek kiek man reikia....