Tema: Re: wind psw
Autorius: kef
Data: 2018-03-19 09:15:30
Turejau omeny edge bei ie. O del cloudu tai jo, vienas slaptazodukas saugo
beleka. Kontaktai, kalendorius, failai, mailai. Brrr. Naturalu kad nieko
kritisko ten saugoti negalima. O toliau lieka tikietis kad nei isibrovelis
nei pats cloudas nesugalvos patiuninguoti ko nors. Local backupas butinas.

"svyt"  wrote in message news:p8gpu2$op6$1@trimpas.omnitel.net...

Interneto puslapciu slaptazodziai dabar googleje gyvena, ir man
visuose irenginiuosekur tik chrome prisilogina mano akauntu
prisidubliavo, kaip ir patogu, bet kazkaip nebejauku.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/