Tema: Re: Ar windowsam yra kox nors universalaus distancinio IR pultoanalogas?
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-03-13 13:38:53
Nu tai acme yra vietinis brandas dedamas ant visokiu kinietiškų noneimų :)

Bandyk pradžiai visokius standartinius videkų pultus. Daug kinietiško Š
patys tų kodų negalvoja, pasiima universalų čipą ir naudoją ką nors iš ten.

Nepamenu ar lircas turi searchą, bet bent visokie androidiniai softai ir
rimtesni pultai turi scan funkcija, kur siunčia iš eilės, o tau tik
pasirinkt reik kai suveikia.

Tiesa, pats kažkada turėjau DVD grotuvą iš maksimos Pigiau dėžės už
0.99Lt. Susiradau pardavime tokį patį, tai aš jo pulto nesugebėjau
nuklonuot nei su skaitančiu pultu, nei nusinešęs kompą su IR į
parduotuvę. Kodus visiškai randominius gavau kompe, universalus pultas
arba errorus mėtė, arba išvis neužskaitė, kad kažkas siunčiama, o
grotuvas klauso :)