Tema: Re: Hiren's Boot CD alternatyva?
Autorius: Caponi
Data: 2018-02-18 12:52:37
Nu jo, tu čia teisus, aš tai turiu testavimui tokį ale stendą pasidaręs
ir , tai anas su Hirensu puikiai sutaria ir net minčių nekyla, kad
reikia upgreido :-) Kompą atidarinėju bet kokiu atveju, visų pirma dėl
dulkių išvalymo.
Bet tais retais atvejais kai reikia pakurt bele kokį kompą, tai
pasinaudoju bet kokiu po ranka pasitaikiusiu rinkinuku, paskutinius
metus tai Strelecas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/