Tema: Re: Hackintosh
Autorius: Caponi
Data: 2018-02-09 17:05:26
Tai ateity ir šnekėsim kitaip, o kol kas turim ką turim. Kaip jau ne
kartą sakiau, tas ir užpisa, kad vietoj to, kad paleist gatavą komercinį
produktą MS verčia savo sumokėjusius babkes vartotojus dulkintis su
kažkokiais tarpiniais pusfabrikačiais ir dauguma atvejų (kalbant apie
sistemos parametrų keitimą, kiek gilesnį, nei wallpaperio pakeitimas)
kol kas vis dar naudojamės nuo XP laikų nelabai pakitusiu interfeisu
(pastaruoju nedadarymu aš asmeniškai nesiskundžiu, kad tik kuo ilgiau CP
išliktų, bet faktas lieka faktu).

Žodžiu, pats shut up, ble, kaip minimum iki sekančio updeito.... :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/