Tema: Re:Kompas be CD ???
Autorius: svyt
Data: 2018-02-07 16:59:18
As tai isoriniu usb cd prisisiuntes is ebejaus uz pora euru, o i
 vidu kisi seno laptopo diska.
manonir kompai be hdd, daabr
 nusipirkau su cd, tai vietoj jo 2 hdd idejau, bo nesuprantu kam
 tie cd(dvd) siais laikais.
 Linkomanijoj kartu su windausais yra programele berods rufus tam
 skirta, gali ko gero vien ja atsisiusti ir pasidaryt diska,
 juolab 10 imidzas virsija dvd talpa. Tik pats nebandziau, man su
 cd kazkaip patikimiau, 10 i tuscia nesu instaliaves, o xp ar
 linuks telpa i dvd

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----