Tema: Re: Ka galite pasakyti apie win 10 LTSB?
Autorius: Doxlas
Data: 2018-02-02 10:05:16
Mano notebooke ant Win10 LTSB sukasi Autocad 2017, Revit 2017 ir Photoshop
2017, Adobe acrobat DC.
Buvau paleidęs ir Autocad 2018 - ok, o va Autocad 2008 - su juo buvo
problemos dėl šriftų ir ikonu scalingo ant FHD ekrano ir 125% šriftų dydžio.

"Salas"  wrote in message news:p514lf$vbc$1@trimpas.omnitel.net...

Bandysiu sia versija naudoti kaip pagrindine imoneje, nors MS to ir
nerekomenduoja.
Imidza ruosdamas susiduriau su tokiais trukumais:
Nera normalaus photo viewerio.  Pavyko iskreiptu budu ideti toki koks
buvo win7.
Nera sticky notes. Uzteko paprasciausiai ikopijuot is kitu versiju.
Nesamones su skype. Kolkas veikia, bet neaisku kaip bus ateityje. Kai
bandai instaliuot, sako instaliuok is Windows store, o windows store
win10 LTSB versijoj apksritai nera :) Pavyko apieti sudejus kaskokia
sena 7.x versija. O ja paleidus, is programos daryti check for updates.
Is kitu girdejau kad nepasileidzia kaskuri Autocad versija. I tuos
kompus sudejo Win10 PRo.
Dar jei gerai pamenu, kaskokios problemos su Visual Studio.
O siaip smagu kad i sia versija microsoftas nepushina viso slamsto per
intika, ir updeitai eina normalus, be jokiu feature packu, beto
supportinama 10 metu i prieki.
Beja si versija yra tik Enterprise, t.y. gali gauti tik su softo nuoma.