Tema: Re: Desktopo streaminimas per DLNA
Autorius: Tester
Data: 2018-01-12 22:26:24
Ne. Dar kartą patikrinau: eini į Edge, tada tritaškis "Cast media to
device", pasirenki TV ir toliau "project" meniu pasirenki Duplicate ar
extend. Pas mane 3 monitoriai tada atsiranda: notebook, kitas monikas ir tv
ekranas.
Edge minimizuoju ir viskas veikia.

Dar kitaip pabandžiau, dabar veikia tiesiog paspaudus Project (dešinėje ant
taskbaro), tada connect to wireless display. tv- samsung UHD.

"Vytook's"  wrote in message news:p31nbu$dvd$1@trimpas.omnitel.net...

Gal tu čia kalbi apie jutubą?