Tema: Re: MS Office 2016 problema
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-18 16:14:34
Nu aš realizavau šitą reikalą tik taip. Pamėgink pagooglint, gal kažką
ir daugiau išskaitysi, aš tą abrakadabrą senokai jau dariau, bet lyg ir
pamenu, kad jei šneka apie Office+Visio, tai ten ir kažkoks kitoks
galimas sprendimas buvo (Publisheris labiau egzotika :-)), o bet tačiau
irgi lyg šneka ėjo apie švarią instaliaciją abiejų produktų...
Šiaip pagalvojus, tai teoriškai galimi 2 variantai - iš C2R installerio
išoperuoti (jei tai bent teoriškai įmanoma) ankstesnių instaliacijų
check'ą arba susimedžiot oflaininį Visio instaliatorių, nu ir paskui
priverst jį priimt tavo turimą raktą arba crackint - su sąlyga, kad bus
turimos licencijos ir sąskaitos legalumo požiūriu jausiesi "švarus"...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/